Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 75
Pokaż wszystkie komentarzeJa oglądam bacznie wyścigi motocyklowe w tym bardzo uważnie cały cykl WSBK. Mówisz o R1 w specyfikacji Superbike? że ona taka cudowna to popatrz na jej odpowiednik w klasie Stock1000 taki jak możesz sobie kupic w salonie.. Odpowiedz jest prosta może R1 była fajna bazą do superbika ale w stocku to bardziej niż przecietny motocykl. Stara dobra R1 skończyła sie na Rn19 na której wymiatał Haga i Corser a w dodatu coś soba reprezentowała w Stockach 1000. Mam nadzieje że na 2014rok kameretony powrócą do konwencjonalnego silnika R4.
OdpowiedzTo prawda, Superbike nic nie mają wspólnego z modelem ulicznym, choć SST to często też mocno wykombinowane fury...;)
OdpowiedzPopatrz na regulamin Stock 1000 sam sobie odpowiesz. Wymiana wydechu na sportowy, filtra powietrza i paru pierduł to mocno wykombinowane modyfikacje? ;|
OdpowiedzA slyszales o selekcjonowanych koniach robiony na zamówienie juz w fabryce?
Odpowiedzhahahaha że co prosze? może sprecyzuj wypowiedz! ;)
Odpowiedz